Útmutató az APex szoftver MKVK XML adatszolgáltatás elkészítéséhez

A program telepítését követően, a „nagyítós hölgy” látható a nyitó képernyőn.

Rendben gombbal belépünk és Regisztrálunk: Törzsadatok karbantartása>Könyvvizsgáló adatainál, a piros pöttyel jelölt két mező kitöltésével: könyvvizsgáló neve és kamarai azonosító mezőkre kattintani, kitölteni és a pipa=rendben gombbal véglegesíteni.

Néhány másodperc mulva, a Rendelhet tájékoztató üzenet után:

        folytatja a megrendelési folyamatot, vagy

        a díjmentesen lebonyolítható, egységes adatszolgáltatáshoz szükséges XML gombra helyezi az egér mutatót, ahol tájékoztatást kap a további 3 lépésről.

        Az adatszolgáltatási év választás után, Ügyfelek Importálása az APex alkalmazásból és az Ügyfél adatok karbantartása következik:

Új ügyfél:  + gomb, Törlés: - gomb, Véglegesítés: Pipa= rendben.

Az adatszolgáltatáshoz szükséges adatok kiválasztása és (Társaság esetén) a Társasági azonosító, valamint FT. és óra adatok rögzítése.

Pipa=rendben gombbal kell véglegesíteni adatbevitel után, az Ügyfél adatait!

MKVK útmutató 8/b pont szerint: http://www.mkvk.hu/kamarai/kozlemenyek/adatszolgaltatas_2016

        XML adatszolgáltatás indítható, ha nincs, pirossal jelölt ügyfél!