Minden gépre alkalmazási jogosultságot kell szerezni, megrendeléssel!
Ha úgy érzi, hogy segítségre van szüksége, nyugodtan hívja, az +36-52-447-261 számot és 5 perc alatt letöltjük, megrendeljük!
http://www.referencia91.hu/ oldalon kell választani, XP / Windows 7 / Windows 8 operációs rendszertől függően.
Utána, letölteni és telepíteni (futtatni) a telepítő program kérdéseire Igennel válaszolni.
A megrendeléshez, a pénzügyi teljesítést követő első belépéskor és a folyamatos szoftverfrissítéshez, online internet kapcsolat szükséges!
Figyelem! Minden adatbevitel véglegesítése, ü = Rendben gombbal történik!
További segítség: Felhasználói útmutató és a képernyőkön, a fontos tudnivalók segítségével.
Sikeres telepítés (letöltés és futtatás) után, APex14 megnevezéssel, új „Debreceni Nagytemplom” ikon keletkezett. Erre kattintva, az APex14 belépő képernyője, a névjegy látható. Ismerkedjen meg a névjegyen látható információkkal és az Adatok, Újdonságok, Egyebek „fülek” tartalmaival!
Belépés az APex14 szoftver Demo változatába: jelszó nélkül, a Rendben gombbal.
A 00-ás azonósítójú Referencia91 Kft. demó dossziéját tanulmányozhatja 5 napig.
1.Megrendelés folyamata:
1.1.Törzsadatok karbantartása -> Könyvvizsgáló adatai: Könyvvizsgáló név és a könyvvizsgáló kamarai azonosító kitöltése kötelező! A közreműködő név törölhető/kitölthető.
1.2.Törzsadatok karbantartása -> Megrendelés: az igényelt szolgáltatások kijelölése (kattintással). Számlázási, kapcsolattartási adatok és a jelszó kitöltése. A módszerek és szolgáltatások díjtételeiről tájékozódhat, ha az egér mutatóját, a szövegre helyezi.
üA megrendelést véglegesíteni kell, a ü pipa gombbal!
1.3.Árajánlat ellenőrzése. Figyelem! A lényeges információik a dokumentum alsó részében olvashatók, ezért szükséges a dokumentum „görgetése” a nyilak segítségével.
A Megrendelés gomb megnyomása után, néhány másodpercen belül visszajelzést kap a sikeres megrendelésről. Ekkor nyomtatható az árajánlat és indítható az átutalás, az árajánlaton is látható,
11993001-02304599 bankszámla számra!
1.4.Ha, email értesítést küld az átutalás teljesítéséről, akkor a tényleges jóváírás előtt jogosultságot kaphat! A pénzügyi jóváírást követően, a jogosultságról értesítő email mellékleteként érkezik a számla pdf formátumban.
Jelszóval történő belépés után már alkalmazható
az APex14 szoftver!
2.Az alkalmazásba vétel első lépései: Munkahelyen a 3.1. pont után, dosszié import következik.
2.1.A Könyvvizsgáló neve látható. jelszó rögzítése szükséges, majd a rendben gombot kell nyomni. közreműködő esetén, felhasználót kell választani.
2.2.Törzsadatok karbantartása -> Könyvvizsgáló adatai: Könyvvizsgáló címe és (ha van), a könyvvizsgáló cég adatainak karbantartása következik.
2.3.Törzsadatok karbantartása -> ügyfelek kialakítása, a „fontos tudnivalók” szerint.
2.4.Ha, volt előző évi alkalmazás: Ügyfelek
átvétele: ügyfélimport gomb megnyomásával.
2.5.Új dosszié létrehozása (felsősor, első ikon a
képernyőn), a „fontos tudnivalók” szerint.
Alapesetben
elfogadni a felajánlott kisvállalkozási módszert.
2.6.Nyitó adatok képzése (felső sor, 5. ikon) főgépen, a „fontos tudnivalók” szerint
2.7.Munkavégzés a dossziéban, az MKVK módszertan és a Felhasználói Útmutató szerint. Az érték adatok rögzítése ezer Ft. -ban, a választott módszertől függően, a III. fejezet Részletező táblákban, vagy a Főlapokon kezdhető!
További sikeres alkalmazást kíván, a fejlesztő Referencia '91 Számítástechnikai Kft.!